Darmowa dostawa od 600zł
Reklamacja i zwroty
Sklep internetowy Pro Elektryczny daje możliwość zwrotu zakupionego towaru do 14 dni bez podania przyczyny. Obowiązuje w tym czasie procedura zwana odstąpieniem od umowy.
Warunki zwrotów
- Na zwrot masz 14 dni od daty zakupu.
- Produkt powinien być w oryginalnym stanie.
- Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
- Produkty brudne, zniszczone, z usuniętymi metkami i zerwanymi plombami nie będą weryfikowane przez producenta, co zmusza do odrzucenia zwrotu.
- Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru.
- Produkty oznaczone na sklepie internetowym znacznikiem "wyprzedaż" nie są objęte rękojmią dla Klientów prowadzących działalność gospodarczą.
- Zwrotu środków dokonujemy do 14 dni roboczych od daty otrzymania odstąpienia od umowy wraz z zakupionym nieuszkodzonym towarem.
- Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Jak dokonać zwrotu
- Wypełnij formularz zwrotu. Na jego zgłoszenie masz 14 dni od daty zakupu.
- Spakuj i zabezpiecz produkt w taki sposób aby się nie zniszczył. Do przesyłki dołącz numer zgłoszenia jaki otrzymasz na adres mailowy po wypełnieniu formularza zwrotu.
- Prześlij zwrot na adres: Comerso Polska, ul. Ptasia 18/5, 41-214 Sosnowiec
Reklamacje
Nasz sklep stara się prowadzić sprzedaż artykułów elektrycznych najwyższej jakości. Jeśli jednak zakupiony produkt posiada wady, możesz go zareklamować u producenta za pomocą ProElektryczny.pl.
Zasady reklamacji
- Reklamację należy zgłosić wypełniając formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej ProElektryczny.pl.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie do 14 dni roboczych.
- Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas odpowiedź wraz z dalszą instrukcją gdzie odesłać towar.
- Spakuj i zabezpiecz produkt w taki sposób aby się nie zniszczył. Do przesyłki dołącz numer zgłoszenia jaki otrzymasz na adres mailowy po wypełnieniu formularza zwrotu.
- Reklamacji nie podlegają uszkodzenia produktu wynikłe z jego używania niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją.
- Reklamacji nie podlega także naturalne zużycie produktów.
- Reklamacje będą uwzględniane tylko w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach.