Reklamacja i zwroty

Sklep internetowy Pro Elektryczny daje możliwość zwrotu zakupionego towaru do 14 dni bez podania przyczyny. Obowiązuje w tym czasie procedura zwana odstąpieniem od umowy.
 

Warunki zwrotów

  1. Na zwrot masz 14 dni od daty zakupu.
  2. Produkt powinien być w oryginalnym stanie.
  3. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
  4. Produkty brudne, zniszczone, z usuniętymi metkami i zerwanymi plombami nie będą weryfikowane przez producenta, co zmusza do odrzucenia zwrotu.
  5. Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru.
  6. Produkty oznaczone na sklepie internetowym znacznikiem "wyprzedaż" nie są objęte rękojmią dla Klientów prowadzących działalność gospodarczą.
  7. Zwrotu środków dokonujemy do 14 dni roboczych od daty otrzymania odstąpienia od umowy wraz z zakupionym nieuszkodzonym towarem.

 

Jak dokonać zwrotu

  1. Wypełnij formularz zwrotu. Na jego zgłoszenie masz 14 dni od daty zakupu.
  2. Spakuj i zabezpiecz produkt w taki sposób aby się nie zniszczył. Do przesyłki dołącz numer zgłoszenia jaki otrzymasz na adres mailowy po wypełnieniu formularza zwrotu.
  3. Prześlij zwrot na adres: Comerso Polska, ul. Ptasia 18/5, 41-214 Sosnowiec

 


 

Reklamacje

Nasz sklep stara się prowadzić sprzedaż artykułów elektrycznych najwyższej jakości. Jeśli jednak zakupiony produkt posiada wady, możesz go zareklamować u producenta za pomocą ProElektryczny.pl.
 

Zasady reklamacji

  1. Reklamację należy zgłosić wypełniając formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej ProElektryczny.pl.
  2. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie do 14 dni roboczych.
  3. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas odpowiedź wraz z dalszą instrukcją gdzie odesłać towar.
  4. Spakuj i zabezpiecz produkt w taki sposób aby się nie zniszczył. Do przesyłki dołącz numer zgłoszenia jaki otrzymasz na adres mailowy po wypełnieniu formularza zwrotu.
  5. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia produktu wynikłe z jego używania niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją.
  6. Reklamacji nie podlega także naturalne zużycie produktów.
  7. Reklamacje będą uwzględniane tylko w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach.